Zwroty i reklamacje
Reklamacje:
I. W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy lub niezgodny z umową, Kupujący ma prawo:
- skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych, przeprowadzając procedurę reklamacyjną z tytułu gwarancji bezpośrednio u producenta (dotyczy produktów objętych gwarancją),
- złożyć Sprzedającemu – na adres jego siedziby - reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową,
- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego,
II. Szczegółowe warunki i czas trwania gwarancji uzależnione są od rodzaju i przeznaczenia towaru oraz od producenta. Reklamacje Kupującego zgłoszone na podstawie gwarancji jakości należy zgłosić bezpośrednio u właściwego gwaranta. Reklamacje te rozpatruje właściwy gwarant (wystawca karty gwarancyjnej). Warunki gwarancji określa karta gwarancyjna dołączona do Towaru.
III. W celu usprawnienia procesu reklamacji Kupujący może zgłosić reklamację na adres e-mail zamowienia@wszystkodlazwierzat.pl. Kupujący ma możliwość skorzystania ze specjalnego formularza zgłoszenie reklamacyjne w którym może opisać stwierdzone wady oraz podać dane kontaktowe co usprawni proces reklamacyjny.
IV. Dowód zakupu Towaru jest niezbędny do przyjęcia przez Sprzedającego reklamacji do rozpatrzenia.
V. Kupujący otrzyma potwierdzenie zgłoszenia reklamacji od Sprzedającego.
VI. Okres rozpatrywania reklamacji wynosi czternaście (14) dni roboczych liczonych od dnia otrzymania reklamowanego Towaru przez Sprzedającego. Jeżeli Sprzedający nie ustosunkował się do wskazanego w reklamacji żądania konsumenta w terminie czternastu (14) dni uważa się, że uznał je za uzasadnione.
VII. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych do niego za pobraniem.
VIII. Prawo do zwrotu nie obejmuje artykułów przeznaczonych bezpośrednio do higieny jak ostrza, nożyczki, szczotki, grzebienie itd.
Zwroty:
I. Zwroty realizowane są zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Szczegółowe informacje odnośnie procedury zwracania towaru zawarte są w Regulaminie w paragrafie 15 dotyczącym odstąpienia od umowy i w paragrafie 16 dotyczącym reklamacji.
II. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób
wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.
III. Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu na adres Sklepu. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego.
IV. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych do niego za pobraniem.
formularz zgłoszenia wymiany / zwrotu - druk do pobrania